Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ДОБРОТИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТВОРЧОЇ ГРИ

Сідельник Б.В. та Руденко В.М. (2020) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ДОБРОТИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТВОРЧОЇ ГРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 206-207.

[img] Текст
Сідельник Б.В., Руденкот В.М..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Наведені теоретичні положення дають нам змогу визначити доброту як найважливішу моральну якість, що передбачає вияв співчуття, співпереживання до оточуючих, безкорисливу допомогу ближньому, здатність відгукуватися на чужий біль. Оскільки, моральне виховання є пріорітетним у формуванні особистості дошкільника, а сам період дошкільного дитинства є сенситивним для опанування моральних норм і правил, ми рекомендуємо якомога раніше розпочати роботу по формуванню у дітей доброти. Зокрема, одним із ефективних засобів для досягнення даної мети може стати використання творчих ігор на заняттях та як самостійний вид діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сідельник Б.В. Проблема формувння доброти у дітей дошкільного віку засобами творчої гри / Б.В. Сідельник, В.М. Руденко // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 206-207.
Ключові слова: формувння доброти, діти дошкільного віку, засоби гри, творча гра.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Лип 2025 09:07
Останні зміни: 07 Лип 2025 09:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18460

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу