Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У ДОШКІЛЬНИКІВ

Собчук Д.В. та Горопаха Н.М. (2020) ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 208-210.

[img] Текст
Собчук Д.В., Горопаха Н.М..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Виховання культури поведінки у дітей дошкільного віку стає неповноцінним без застосування художньої літератури, яка є не лише виховним засобом, а й зразком поведінки у різних життєвих ситуаціях,моделюючи їх у художніх образах. Адже світосприйняття дітей цього віку лише формується, і саме художнє слово виступає важливим засобом цього формування. Н. Короткова вказує на те, що художня література дозволяє емоційно, інтуїтивно охоплювати цілісну картину світу в усій різноманітності зв’язків речей, подій та видів спільної з дорослим і самостійній діяльності дітей (пізнавально-досліджуваній, продуктивній, ігровій).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Собчук Д.В. Художнє слово як засіб формування культури поведінки у дошкільників / Д.В. Собчук, Н.М. Горопаха // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 208-210.
Ключові слова: дошкільне дитинсто, моральне виховання, культура поведінки, художнє слово.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Лип 2025 11:38
Останні зміни: 07 Лип 2025 11:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18464

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу