Радько Н. (2025) ВИКОРИСТАННЯ TELEGRAM ЧАТ-БОТУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ, ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ТА АВТОМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИВЧЕНІ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИЧНА». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 103-110.
![]() |
Текст
Radjko_N.pdf Завантажити (651kB) |
Анотація
У статті проаналізовано актуальність використання месенджерів в освітньому процесі через їхню популярність серед здобувачів освіти відповідної категорії. Виокремлено переваги та недоліки застосування месенджерів для виконання певних педагогічних завдань. Окреслено функціонал та можливості використання месенджера Telegram для підтримки освітнього процесу, зокрема, через створення чат-боту навчальної дисципліни.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Радько Н. Використання telegram чат-боту як засобу підвищення мотивації, залучення студентів та автоматизації навчального процесу при вивченні освітнього компоненту "Методика навчання освітньої галузі "Інформатична" / Н. Радько // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 103-110. |
Ключові слова: | Фахова передвища освіта, месенджери, чат-бот, освітній компонент, навчальний контент, коледж. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Відокремлені структурні підрозділи > Сарненський педагогічний фаховий коледж |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 09 Лип 2025 08:33 |
Останні зміни: | 09 Лип 2025 08:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18485 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |