Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ

Чех Д.В. та Сілкова Е.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 239-241.

[img] Текст
Чех Д.В., Сілкова Е.О..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

У дитинстві людина, як ніколи пізніше, відкрита для смислоосягнення та смислотворення. Образ світу виникає у дитини в процесі взаємодії з реальністю, яку вона відображає у своїх мозкових структурах через використання індивідуального досвіду, набутого під час сприймання предметів та явищ соціальної дійсності. Дитина сприймає живий образ, потім відтворює його в уяві. Відчуття і сприймання виконують у її життєдіяльності дві основні, тісно пов’язані між собою функції, – з одного боку, інформують про властивості середовища, з іншого – організують предметні дії відповідно до зміни умов. У дошкільному віці формуються первинні етичні поняття та категорії, здатність бачити прекрасне навколо себе. У свідомості дитини виникає розуміння власних можливостей та свого місця у системі суспільних відносин. Особисте ставлення людини до об’єктів і явищ довкілля, отже, визначає і вибір нею стратегії поведінки. Так, у процесі становлення чітких поглядів на світ і на себе діти починають поступово розуміти, якими вони хочуть стати і мають бути, у них виробляється певна система цінностей і власна життєва позиція. У такий спосіб, соціальний образ світу, що складається в свідомості дитини, набирає силу впливу на її дії, вчинки та загалом на життя.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Чех Д.В. Особливості розвитку дошкільнят / Д.В. Чех, Е.О. Сілкова // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 239-241.
Ключові слова: дошкільне дитинство, соціалізація дітей, соціальний розвиток.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 14 Лип 2025 07:16
Останні зміни: 14 Лип 2025 07:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18537

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу