Омелич Г. та Джеджера К.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Студентський дайджест, 2024 (Вип.10). с. 62-65.
![]() |
Текст
Омелич Г. Формування фінансової грамотності дітей....pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
В умовах розвитку сучасної економіки загострюється проблема підвищення фінансової обізнаності та грамотності людини. У зв’язку з цим актуалізується завдання розвитку економічних знань, посилення роботи з формування адекватного фінансового світогляду у підростаючого покоління. Це пов’язано з тим, що перші роки дитинства є найважливішим періодом для формування когнітивних, емоційних та соціальних основ фінансової грамотності, які можуть вплинути на майбутні фінансові результати та добробут людини і суспільства.
Пошуки можливостей розв’язання зазначеної проблеми неодмінно пов’язані з питанням урахування специфіки розвитку особистості дитини на тих чи інших етапах її життя, які зумовлюють її спроможність до засвоєння доволі складного економічного досвіду. При цьому зазначимо, що численні психолого-педагогічні дослідження підтверджують ефективність такого розвитку у процесі провідної діяльності. Як відомо, у старшому дошкільному віці такою є ігрова діяльність, у структурі якої набуває все більшого освітнього значення дидактична гра.
Мета дослідження – проаналізувати педагогічний потенціал дидактичної гри у формуванні фінансової грамотності дітей старшого дошкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Омелич Г. Формування фінансової грамотності дітей дошкільного віку: педагогічні можливості дидактичної гри / Г. Омелич ; наук. керівник К.В. Джеджера // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 10. - С. 62-65. |
Ключові слова: | Фінансова грамотність дітей, дидактична гра, діти дошкільного віку |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 336 Фінанси 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 18 Лип 2025 10:07 |
Останні зміни: | 18 Лип 2025 10:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18627 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |