Шулак Л.В. та Дичківська І.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПАРАДИГМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 251-253.
![]() |
Текст
Шулак Л.В., Дичківська І.М..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Розвиток логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку – це важлива сучасна методична проблема дошкільної освіти. Логіко-математична компетентність і грамотність є компонентами сучасної математичної освіти дошкільників. Компетентність улогіко-математичній діяльностізасвідчується певною зрілістю розумової діяльності дитини дошкільного віку, її здатністю розмірковувати, аналізувати, порівнювати, робити певні узагальнення, обчислювати, класифікувати, упорядковувати висловлювання, висувати елементарні гіпотези тощо. Перераховані компетентності у своїй єдності засвідчують життєву компетентність як особистісний інтеграл, виступають гарантом життєздатності дошкільника, його життєвого успіху, повноцінної реалізації свого природного потенціалу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шулак Л.В. Формування елементарних математичних уявлень дітей в контексті сучасних парадигм дошкільної освіти / Л.В. Шулак, І.М. Дичківська // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 251-253. |
Ключові слова: | дошкільна освіта, сучасні виховні парадигми, математичні уявлення дошкільників. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 21 Лип 2025 08:05 |
Останні зміни: | 21 Лип 2025 08:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18641 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |