Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІРОВІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Щирук М.М. та Джава Н.А. (2020) ІРОВІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 254-256.

[img] Текст
Щирук М.М., Джава Н.А..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Перед вчителем німецької мови стоять вимоги, високі критерії, завдання та проблеми. Серед них є такі здійснення яких безпосередньо залежить від нього самого, зокрема проблема якості уроків, проведення яких неможливе без урізноманітнення їхніх форм і методів, особливо якщо мова йде про навчальний процес на початковому етані навчання. Для того щоб учні молодших класів не втрачали інтерес до навчально-пізнавальної діяльності, вивчення іноземної мови, їх необхідно зацікавити в цьому, мотивувати і створити всі можливості для пізнання та засвоєння нового матеріалу, що в майбутньому приведе до повноцінного спілкування між собою та з учителем. Для досягнення цієї мети вчителю необхідно застосовувати специфічні форми навчання іноземної мови в молодшій школі, однією із таких форм, і являється гра. Гра – одна з найважливіших сфер життєдіяльності дитини. Зливаючись з працею, навчанням, мистецтвом, спортом, вона забезпечує знайомі ще з менших років емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку школяра.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Щирук М.М. Ігрові уроки як засіб мотивації навчання німецької мови в молодших школярів / М.М. Щирук, Н.А.Джава // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 254-256.
Ключові слова: ігрові уроки, засоби навчання, мотивація навчання, німецька мова, молодші школярі.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 21 Лип 2025 09:26
Останні зміни: 21 Лип 2025 09:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18650

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу