Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Яконюк А.О. та Баліка Л.М. (2020) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 260-262.

[img] Текст
Яконюк А.О., Баліка Л.М.pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Одним з шляхів формування соціальної компетентності є використання у освітньо-виховному процесі методу проєктів. Даний метод дає змогу відійти від традиційного підходу до організації освітнього процесу, подолати пасивність учнів, включити їх в активну перетворювальну діяльність.Робота над проєктом дає змогу сформувати вміння працювати з різноманітними джерелами інформації, проводити спостереження, робити висновки, залучитися до пошукової діяльності та підвищити пізнавальну активність у засвоєнні знань. У процесі реалізації проєкту учні вчаться співпрацювати, відкривають у собі здібності лідерів, відчувають себе членом команди та беруть на себе відповідальність. Таким чином, відбувається соціальний розвиток молодшого школяра.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яконюк А.О. Шляхи формування соціальної компетентності молодшого школяра / А.О. Яконюк, Л.М. Баліка // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 260-262.
Ключові слова: соціальна компетентність, молодший школяр, метод проєктів, ігрова діяльність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 21 Лип 2025 12:46
Останні зміни: 21 Лип 2025 12:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18655

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу