Яконюк А.О. та Баліка Л.М. (2020) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 260-262.
![]() |
Текст
Яконюк А.О., Баліка Л.М.pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Одним з шляхів формування соціальної компетентності є використання у освітньо-виховному процесі методу проєктів. Даний метод дає змогу відійти від традиційного підходу до організації освітнього процесу, подолати пасивність учнів, включити їх в активну перетворювальну діяльність.Робота над проєктом дає змогу сформувати вміння працювати з різноманітними джерелами інформації, проводити спостереження, робити висновки, залучитися до пошукової діяльності та підвищити пізнавальну активність у засвоєнні знань. У процесі реалізації проєкту учні вчаться співпрацювати, відкривають у собі здібності лідерів, відчувають себе членом команди та беруть на себе відповідальність. Таким чином, відбувається соціальний розвиток молодшого школяра.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яконюк А.О. Шляхи формування соціальної компетентності молодшого школяра / А.О. Яконюк, Л.М. Баліка // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 260-262. |
Ключові слова: | соціальна компетентність, молодший школяр, метод проєктів, ігрова діяльність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 21 Лип 2025 12:46 |
Останні зміни: | 21 Лип 2025 12:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18655 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |