Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР

Якубишина М.В. та Шадюк О.І. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 262-263.

[img] Текст
Якубишина М.В.. Шадюк О.І..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Особлива актуальність економічного виховання визначається тим, що кожна людина зіштовхується з проблемами економіки і в своїй професійній діяльності, і в особистому житті. Для успішного здійснення професійної діяльності необхідно оволодіти такими економічними навичками: планування й організації своєї праці; виконання професійних обов'язків, трудових завдань згідно зі встановленими економічними та іншими нормативами; оцінки результатів своєї праці за відповідними критеріями; пошуку шляхів підвищення ефективності своєї праці; вдосконалення виробництва в галузі своєї професійної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Якубишина М.В. Педагогічні умови економічного виховання дошкільників засобом комп'ютерних ігор / М.В. Якубишина, О.І. Шадюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 262-263.
Ключові слова: педагогічні умови, економічне виховання, дошкільники, комп'ютерних ігор.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 22 Лип 2025 08:11
Останні зміни: 22 Лип 2025 08:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18661

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу