Федорова Н.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 211-215.
|
Текст
Федорова Н.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються концептуальні засади формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки. Концепція формування гуманістичної педагогічної позиції базується на гуманістичній парадигмі освіти як суб’єкт-суб’єктній взаємодії викладачів і студентів. Розкривається значення формування гуманістичної педагогічної позиції логопеда. Гуманістична педагогічна професійна позиція майбутнього логопеда розглядається як установка на особистість дитини, її розуміння і прийняття та здатність здійснювати різні види міжсуб’єктної взаємодії. Її формування пов’язане з вихованням у майбутніх логопедів ставлення до себе як суб’єкта гуманістичних перетворень виховного процесу в процесі загальнопедагогічної та методичної підготовки засобами інтеграції змісту фахових дисциплін, наповненням гуманістичними смислами діяльності студентів під час практики, залученням до науково-дослідницької роботи у галузі професійної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Федорова Н.В. Формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н.В.Федорова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 211-215. |
Ключові слова: | гуманістична педагогічна позиція, професійна позиція, логопед, гуманістична педагогіка, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна підготовка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Лист 2020 11:30 |
Останні зміни: | 23 Лист 2020 11:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1871 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |