Гамза А.В. (2015) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Zbior artykulow naukowych, 2015. с. 13-20.
|
Зображення/Малюнок
1.jpg Завантажити (563kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
2.jpg Завантажити (403kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
3.jpg Завантажити (621kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
4.jpg Завантажити (642kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
5.1.jpg Завантажити (223kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
5.jpg Завантажити (563kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
6.1.jpg Завантажити (230kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
6.jpg Завантажити (580kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
7.1.jpg Завантажити (587kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
7.jpg Завантажити (249kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
8.jpg Завантажити (615kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
9.jpg Завантажити (302kB) | Перегляд |
Анотація
У статті зроблено акцент на проблему реалізації формування текстотворчої компетентності у молодших школярів на уроках укарїнської мови; розглянуто теоретичні аспекти текстотворення як важливого елементу розвитку мовно- мовленнєвих умінь та навичок учнів; науково-обгрунтовано доцільність використання методики аналізу текстів та створення власних зв'язних висловлювань молодшими школярами у процесі формування текстотворчої компетентності; з'ясовано суть змісту понять "компетентність", "конпетенція", "текст", "текстотворення", експерементально доведено важливість системи вправ, пов'язаних з навчальними текстами, що сприяють розвитку текстотворчої компетентності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гамза А.В. Методична реалізація формування текстотворчої компетентності у молодших школярів на уроках української мови / А.В.Гамза // Zbior artykulow naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Pedagogika. Priorytetowe obszary nauki" (29.11.2015-30.11.2015)/ - Warszawa, 2015. - S. 13-20. |
Ключові слова: | компетентність, компетенція, текст, текстотворення, мовно-мовленнєві уміння та навички |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Лист 2020 07:34 |
Останні зміни: | 24 Лист 2020 07:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1874 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |