Равліковська М.М. та Шульжук Н.В. (2020) СТАВЛЕНІ КОНСТРУКЦІЇ У НАУКОВО-НАВЧАЛЬНОМУ ДИСКУРСІ АКАДЕМІКА К.Ф. ШУЛЬЖУКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 355-356.
![]() |
Текст
Равліковська М., Шульжук Н..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Специфіка синтаксичної організації наукового-навчального дискурсу академіка К. Ф. Шульжука тісно пов’язана з такими вимогами до текстів наукового стилю, як логічність, послідовність, доступність, адресатність, систематичність. Ефективну наукову комунікацію вченого забезпечують парентетичні конструкції, які вносять додаткову інформацію, що уможливлює побіжне тлумачення наукових понять, які полегшують сприйняття, конкретизацію та уточнення фактів, які суттєво впливають на інтерпретацію змісту висловленого, встановлюючи контакт з адресатом. Як наслідок – гармонізація комунікативних ролей учасників наукової комунікації, властива науково-навчальному дискурсу К. Ф. Шульжука.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Равліковська М.М. Вставлені конструкції в науково-навчальному дискурсі академіка К.Ф. Шульжука / М.М. Равліковська, Н.В. Шульжук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 355-356. |
Ключові слова: | академік К.Ф. Шульжук, вставлені конструкції, науково-навчальний дискурс. |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 04 Серп 2025 09:00 |
Останні зміни: | 04 Серп 2025 09:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18763 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |