Бондарчук Л.і. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МУЛЬТИКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Бондарук Л.І..pdf Завантажити (107kB) |
Анотація
Проведено аналіз змісту, сутності та теоретичних положень, які уточнюють наукове визначення поняття мультикультурності в сьогочасному науково-педагогічному дискурсі.
Визначено компоненти, критерії, показники та методи діагностики рівнів формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи.
Виокремлено педагогічні умови формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи.
Експериментально перевірити ефективність педагогічних умов для формування мультикультурної компетентності молодших школярів.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондарчук Л.І. Педагогічні умови формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи : магістерська робота / Л.І.Бондарчук ; наук. керівник С.Б.Бричок ; рецензент Н.М.Міськова ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 85 с. |
Ключові слова: | компетентність, мультикультурна компетентність, полікультурне виховання, критерії і показники виховання мультикультурної компетентності, експериментальна перевірка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 12 Серп 2025 10:00 |
Останні зміни: | 13 Серп 2025 09:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18798 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |