Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ МУЗЕЇВ ПРОВІНЦІЇ ШАНЬСІ)

Ян Тен УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ МУЗЕЇВ ПРОВІНЦІЇ ШАНЬСІ). [Магістерська робота]

[img] Текст
Ян Тен.pdf

Завантажити (213kB)
Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ян Тен. Удосконалення управління процесом обслуговування (на прикладі музеїв провінції Шаньсі) : магістерська робота / Ян Тен; наук. керівник Н.О. Хижнякова; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 96 с.
Ключові слова: управління процесом обслуговування, якість обслуговування, управління музеєм, управління процесом обслуговування відвідувачів музею, функції музеїв, перспективи розвитку менеджменту музеїв, шляхи удосконалення управління процесом обслуговування відвідувачів у музеях
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 15 Серп 2025 07:39
Останні зміни: 15 Серп 2025 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18820

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу