Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТАТЕВОРОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Павлушенко А.О. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТАТЕВОРОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Павлушенко А.О..pdf

Завантажити (285kB)

Анотація

Проблема статеворольової соціалізації молодших школярів є важливою темою в педагогіці, психології та соціології, оскільки цей період життя є ключовим для формування у дітей уявлень про стать, соціальні ролі, очікування суспільства щодо поведінки і ролей чоловіків та жінок. Статеворольова соціалізація – це процес, у рамках якого діти засвоюють соціальні норми, що визначають, як вони повинні поводитися, відповідно до їх статі. Молодший шкільний вік – це період інтенсивного розвитку, коли діти починають активно взаємодіяти з однолітками, вчителями та дорослими, формуючи своє розуміння «чоловічого» і «жіночого» поведінкових стереотипів, соціальних норм і ролей.
У першому розділі проаналізовано соціалізацію дітей молодшого шкільного віку: сутність та її специфіка, окреслено гендерну освіту та виховання як компоненти статеворольової соціалізації, визначено особливості статеворольової соціалізації молодших школярів як передумови запровадження гендерного підходу в початковій школі. У другому розділі здійснено діагностику рівнів статеворольової соціалізації молодших школярів, обґрунтування організаційно-педагогічних умов статеворольової соціалізації в початковій школі та аналіз результатів дослідження.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлушенко А.О. Організаційно-педагогічні умови статеворольової соціалізації молодших школярів : магістерська робота / А.О.Павлушенко ; наук. керівник Т.В.Яковишина ; рецензент О.А.Біда ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 85 с.
Ключові слова: гендерний підхід, статеворольова соціалізація, соціалізація, статеворольові стереотипи, учні початкових класів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Серп 2025 09:14
Останні зміни: 18 Серп 2025 09:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18831

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу