Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КУЛЬТУРНІ ПРАКТИКИ В СИСТЕМІ РОБОТИ З ДІТЬМИ

Галай О.В. КУЛЬТУРНІ ПРАКТИКИ В СИСТЕМІ РОБОТИ З ДІТЬМИ. [Бакалаврська робота]

[img] Текст
Культурні практики в системі роботи з дітьми.pdf

Завантажити (783kB)

Анотація

Дошкільний вік – це період інтенсивного розвитку когнітивних, емоційних та соціальних процесів. На цьому етапі дитина набуває важливих навичок, що стосуються як міжособистісної взаємодії, так і засвоєння культурних норм і практик. Специфіка дошкільної освіти полягає в інтеграції різноманітних видів діяльності, зокрема, ігрової, пізнавальної, художньої, що сприяють формуванню у дітей не лише основ знань, а й здатності до творчого самовираження та сприйняття культурних явищ.
Культурні практики в ЗДО охоплюють різноманітні напрямки, серед яких важливе місце займають художньо-естетичні, мовні, народні, релігійні та соціокультурні традиції. Через включення дітей до різноманітних видів культурної діяльності – від виконання народних пісень до вивчення традицій святкування – вихователі створюють умови для розвитку емоційної чутливості, толерантності та взаємоповаги до різних культур. Водночас, ці практики сприяють формуванню у дітей почуття приналежності до певної культурної спільноти, що має значення для розвитку національної ідентичності та світогляду.
З огляду на сучасні вимоги до дошкільної освіти, що акцентують увагу на інтегрованому підході та розвивальному навчанні, культурні практики в ЗДО повинні бути спрямовані на забезпечення гармонійного розвитку дітей, враховуючи індивідуальні особливості кожної дитини та її культурну спадщину. Впровадження таких практик в освітній процес є важливою складовою формування не лише інтелектуальних та творчих здібностей дітей, але й їх емоційного інтелекту, що необхідно для адаптації в різних культурних середовищах.
Таким чином, культурні практики в ЗДО є важливою частиною освітнього процесу, що формує у дітей базові уявлення про навколишній світ та допомагає їм стати частиною культурної традиції, при цьому відкриваючи нові горизонти для їх подальшого розвитку.

Тип елементу: Бакалаврська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галай О.В. Культурні практики в системі роботи з дітьми : бакалаврська робота / О.В. Галай; наук. керівник В.Г. Виткалов; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2025. - 72 с.
Ключові слова: поняття «культурні практики», дошкільна педагогіка, розвиток культурної обізнаності дітей старшого дошкільного віку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 17 Вер 2025 09:36
Останні зміни: 17 Вер 2025 10:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18915

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу