Лісова С.В. та Дупак Н.В. (2025) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ». Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2025 (№4). с. 31-42. ISSN 3006-6166
![]() |
Текст
Лісова С., Дупак Н..pdf Завантажити (8MB) |
Анотація
Здійснено системний аналіз сучасного стану дослідження проблеми формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій; розкрито сутність, критерії, показники та рівні сформованості проєктно-технологічної компетентності; визначено структуру, зміст та функції проєктування як засобу формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій; уточнено сутність понять «проєктно-технологічна компетентність майбутніх учителів технологій» та «формування проєктно-технологічної компетентності особистості» як феномену стосовно професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. Проаналізовано сутність теорії і практики проєктної діяльності та проєктного методу навчання; конкретизовано теоретичні основи педагогічного проєктування. Окреслено основні напрями розв’язання проблеми комплексного підходу до ефективної організації технологічного практикуму.
Доведено, що формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання у ЗВО потребує вдосконалення методики навчання, яка зможе гарантувати досягнення цілей професійної підготовки майбутнього вчителя технології; дисципліна «Технологічний практикум» є невід’ємною складовою частиною та формою організації професійно-орієнтованого освітнього процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лісова С. Теоретико-методичні засади формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення дисципліни "технологічний практикум" / С.Лісова, Н.Дупак // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2025. - № 4. - С. 31-42. |
Ключові слова: | проєктно-технологічна діяльність, проєктно-технологічна компетентність, педагогічні технології, технологічний практикум, проєктне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 62 Машинобудування. Техніка в цілому |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 17 Вер 2025 11:03 |
Останні зміни: | 17 Вер 2025 11:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18916 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |