Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ»

Лісова С.В. та Дупак Н.В. (2025) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ». Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2025 (№4). с. 31-42. ISSN 3006-6166

[img] Текст
Лісова С., Дупак Н..pdf

Завантажити (8MB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.35619/pse.vi4.89

Анотація

Здійснено системний аналіз сучасного стану дослідження проблеми формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій; розкрито сутність, критерії, показники та рівні сформованості проєктно-технологічної компетентності; визначено структуру, зміст та функції проєктування як засобу формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій; уточнено сутність понять «проєктно-технологічна компетентність майбутніх учителів технологій» та «формування проєктно-технологічної компетентності особистості» як феномену стосовно професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. Проаналізовано сутність теорії і практики проєктної діяльності та проєктного методу навчання; конкретизовано теоретичні основи педагогічного проєктування. Окреслено основні напрями розв’язання проблеми комплексного підходу до ефективної організації технологічного практикуму.
Доведено, що формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання у ЗВО потребує вдосконалення методики навчання, яка зможе гарантувати досягнення цілей професійної підготовки майбутнього вчителя технології; дисципліна «Технологічний практикум» є невід’ємною складовою частиною та формою організації професійно-орієнтованого освітнього процесу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лісова С. Теоретико-методичні засади формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення дисципліни "технологічний практикум" / С.Лісова, Н.Дупак // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2025. - № 4. - С. 31-42.
Ключові слова: проєктно-технологічна діяльність, проєктно-технологічна компетентність, педагогічні технології, технологічний практикум, проєктне навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 62 Машинобудування. Техніка в цілому
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Вер 2025 11:03
Останні зміни: 17 Вер 2025 11:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18916

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу