Гамза А.В. (2017) ДО ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ТЕКСТОТВОРЕННЯ НА УРОКАХ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Мова і культура, 2017 (Вип.20): Т.(186). pp. 287-292.
|
Image
1.jpg Download (612kB) | Preview |
|
|
Image
2.jpg Download (261kB) | Preview |
|
|
Image
3.jpg Download (411kB) | Preview |
|
|
Image
4.jpg Download (550kB) | Preview |
|
|
Image
5.jpg Download (622kB) | Preview |
|
|
Image
6.jpg Download (247kB) | Preview |
|
|
Image
7.jpg Download (514kB) | Preview |
|
|
Image
8.jpg Download (532kB) | Preview |
|
|
Image
9.jpg Download (423kB) | Preview |
|
|
Image
10.jpg Download (250kB) | Preview |
Abstract
У статті визначено основні умови, які сприяють формуванню текстотворчих умінь; окреслено важливі теоретичні аспекти вивчення дієслова; виокремлено етапи роботи над процесом текстотворення на уроках зв'язного мовлення; доведено практичну значущість системи вправ, створених для ефективного формування та розвитку текстотворчих умінь; здійснено якісну вибірку завдань, спрямованих на вивчення морфологічного явища опису дії предмета на уроках зв'язного мовлення.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Гамза А.В. До проблеми реалізації описової функції дієслова у процесі текстотворення на уроках зв'язного мовлення / А.В.Гамза // Мова і культура : наук. журн. - Київ, 2017. - Вип. 20. - т. І (186). - С. 287-292. |
Uncontrolled Keywords: | опис, елемент дії, система мовних понять, одиниці мови та мовлення, дієслово, текст, текстотворчі уміння |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 25 Nov 2020 07:33 |
Last Modified: | 25 Nov 2020 07:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1898 |
Actions (login required)
View Item |