Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Гамза В.П. та Дейнега І.О. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 13-15.

[img] Текст
Гамза В.П., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (4MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гамза В. П. Використання цифрових технологій у маркетингових дослідженнях / В. П. Гамза, І. О. Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, м. Рівне, 16 трав. 2018 р. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 13-15.
Ключові слова: цифрові технології, маркетингові дослідження
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 09 Жов 2025 12:14
Останні зміни: 09 Жов 2025 12:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18985

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу