Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ АТ «УКРПОШТА»)

Вальковець В.В. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ АТ «УКРПОШТА»). [Магістерська робота]

[img] Текст
Вальковець.pdf

Завантажити (493kB)

Анотація

Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства АТ «Укрпошта».
Предметом дослідження є теоретичні та методичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, визначення особливостей та напрямків її вдосконалення.
У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретичних понять стосовно маркетингу та його специфіки управлінням на підприємстві. Зокрема, подані напрямки удосконалення маркетингової діяльності.
У другому розділі охарактеризована структура підприємства, його фінансовий аналіз та дослідження маркетингового середовища на АТ «Укрпошта».
У третьому розділі розроблено заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, проведені економічні дослідження ефективності програми.
Висновки містять в собі основні характеристики та рекомендації, щодо удосконалення маркетингової діяльності на АТ «Укрпошта».

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вальковець В.В. Удосконалення маркетингової діяльності організації (на прикладі АТ «Укрпошта») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / В.В. Вальковець; наук. керівник О.В. Дейнега; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2022. - 82 с.
Ключові слова: маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, маркетингове середовища, маркетинговий комплекс, удосконалення діяльності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 15 Жов 2025 08:59
Останні зміни: 15 Жов 2025 08:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19004

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу