Вальковець В.В. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ АТ «УКРПОШТА»). [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Вальковець.pdf Завантажити (493kB) |
Анотація
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства АТ «Укрпошта».
Предметом дослідження є теоретичні та методичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, визначення особливостей та напрямків її вдосконалення.
У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретичних понять стосовно маркетингу та його специфіки управлінням на підприємстві. Зокрема, подані напрямки удосконалення маркетингової діяльності.
У другому розділі охарактеризована структура підприємства, його фінансовий аналіз та дослідження маркетингового середовища на АТ «Укрпошта».
У третьому розділі розроблено заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, проведені економічні дослідження ефективності програми.
Висновки містять в собі основні характеристики та рекомендації, щодо удосконалення маркетингової діяльності на АТ «Укрпошта».
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вальковець В.В. Удосконалення маркетингової діяльності організації (на прикладі АТ «Укрпошта») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / В.В. Вальковець; наук. керівник О.В. Дейнега; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2022. - 82 с. |
Ключові слова: | маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, маркетингове середовища, маркетинговий комплекс, удосконалення діяльності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 15 Жов 2025 08:59 |
Останні зміни: | 15 Жов 2025 08:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19004 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |