Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (НА ПРИКЛАДІ ПП «САМІРА»)

Цицюра В.В. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (НА ПРИКЛАДІ ПП «САМІРА»). [Магістерська робота]

[img] Текст
Цицюра В.pdf

Завантажити (369kB)

Анотація

Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступають процеси формування та управління іміджем ПП «Саміра».
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та прикладні аспекти застосування корпоративного іміджу на підприємствах в Україні.
У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми, сформульовано мету і завдання дослідження, вказано об’єкт і конкретизовано предмет дослідження.
Перший розділ розкриває зміст теоретико-методичні аспекти формування іміджу підприємства. Зокрема, подано визначення понять «імідж» та «імідж підприємства», досліджено методологічні підходи до вибору факторів впливу на імідж підприємства підприємств, специфіку формування іміджу під впливом онлайн маркетингових інструментів.
У другому розділі проаналізовано загальний фінансово-економічний стан та умови формування іміджу ПП «Саміра».
У третьому розділі обґрунтовано напрями підвищення іміджу ПП «Саміра» засобами реклами в мережі Інтернет, проведено економічне обґрунтування ефективності програми заходів.
Висновки містять основні пропозиції та рекомендації, що сприятимуть підвищенню іміджу ПП «Саміра» засобами реклами в мережі Інтернет.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цицюра В.В. Формування іміджу підприємства засобами реклами в мережі Інтернет (на прикладі ПП «Саміра») : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти / В.В. Цицюра; наук. керівник Н.В. Якубовська; рецензент О.В. Гладунов; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 74 с.
Ключові слова: імідж, імідж підприємства, іміджева політика, репутація, онлайн бізнес, бренд, конкурентні переваги, конкурентоздатність підприємства
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 15 Жов 2025 09:48
Останні зміни: 15 Жов 2025 09:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19007

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу