Svyrydiuk O. та Balokha A. та Myshkarova S. та Kulyk N. та Vakulenko S. (2024) EMPOWERING INDEPENDENT LEARNING: THE KEY ROLE OF ONLINE PLATFORMS = РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ НЕЗАЛЕЖНОГО НАВЧАННЯ КЛЮЧОВА РОЛЬ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМА. Amazonia Investiga, 2024 (Is. 79): Vol. 13. с. 107-122. ISSN 2322- 6307
|
Текст
Svyrydiuk O., Balokha A., Myshkarova S., Kulyk N., Vakulenko S..pdf Завантажити (561kB) |
Анотація
This article highlights the significance of online platforms in both classroom and extracurricular independent learning activities for higher education students, emphasizing the role of the synergistic paradigm of education. It explores independent student work in the context of distance learning, utilizing online platforms and Internet education. The article also delves into the content and periods of independent student work facilitated by online platforms in distance learning scenarios. It presents a classification of online platforms and their role in supporting independent student work within higher education. The study's findings confirm the hypothesis that the purposeful integration of online platforms in the educational process fosters independent learning, contributes to the development of informatics and general cultural foundations, and facilitates a deeper understanding of educational material and professional knowledge among higher education
students.
У цій статті висвітлюється значення онлайн-платформ як в аудиторній, так і в позааудиторній самостійної навчальної діяльності для студентів вищої освіти, наголошується на ролі синергетичної парадигми освіти. Досліджується самостійна робота студентів в контексті дистанційного навчання, використовуючи онлайн-платформи та Інтернет-освіту. У статті також розглядається зміст та періоди самостійної роботи студента за допомогою онлайн-платформ у сценаріях дистанційного навчання. Представлено класифікацію онлайн-платформ та їх роль у підтримці самостійної роботи студентів у вищій освіті. Результати дослідження підтверджують гіпотезу про те, що цілеспрямована інтеграція онлайн-платформ у навчальний процес сприяє самостійному навчанню, сприяє розвитку інформатики та загальнокультурних засад,сприяє глибшому розумінню навчального матеріалу та професійних знань студентами вищих навчальних закладів.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Empowering independent learning: The key role of online platforms = Розширення можливостей незалежного навчання: ключова роль онлайн-платформ / o.Svyrydiuk, A.Balokha, S.Myshkarova, N.Kulyk, S.Vakulenko // Amazonia Investiga, 2024. - Vol. 13 (79). - S. 107-122. |
| Ключові слова: | online platforms, independent study of students, institutions of higher education, independent work, distance learning, онлайн-платформи, самостійне навчання студентів, заклади вищої освіти, самостійна робота, дистанційного навчання |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 22 Жов 2025 08:09 |
| Останні зміни: | 22 Жов 2025 08:09 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19052 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



