Семещук Т.І. та Бабич С.М. (2012) ОЦІНКА НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА ОСНОВІ МОДАЛЬНОЇ ЛОГІКИ В СЕРЕДОВИЩІ FUZZY TECH. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 147-149.
|
Текст
Семещук Т.І., Бабич С.М..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
З метою забезпечення об'єктивного оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, в 2000 році було введено 12-бальну шкалу, побудовану за принципом урахування особистих досягнень учнів. Основною її перевагою є те, що критерії оцінювання ґрунтуються на позитивному принципі, при якому оцінки не поділяються на позитивні і негативні. Гуманістична сутність нової системи оцінювання виявляється в тому, що оцінюється не дитина, а її діяльність, навчальні досягнення учня, враховується його індивідуальність.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Семещук Т.І. Оцінка навчальних досягнень учнів на основі. модальної логіки в середовищі fuzzy tech / Т.І.Семещук, С.М.Бабич // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. м. -Рівне, 28 берез. 2012 р. - Рівне : РВВ РДГУ, 2012. - С. |
| Ключові слова: | оцінка досягнень учнів, fuzzy tech |
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
| Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційних технологій та моделювання |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 13 Лист 2025 10:23 |
| Останні зміни: | 13 Лист 2025 10:23 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19225 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



