Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОЦІНКА НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА ОСНОВІ МОДАЛЬНОЇ ЛОГІКИ В СЕРЕДОВИЩІ FUZZY TECH

Семещук Т.І. та Бабич С.М. (2012) ОЦІНКА НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА ОСНОВІ МОДАЛЬНОЇ ЛОГІКИ В СЕРЕДОВИЩІ FUZZY TECH. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 147-149.

[img] Текст
Семещук Т.І., Бабич С.М..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

З метою забезпечення об'єктивного оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, в 2000 році було введено 12-бальну шкалу, побудовану за принципом урахування особистих досягнень учнів. Основною її перевагою є те, що критерії оцінювання ґрунтуються на позитивному принципі, при якому оцінки не поділяються на позитивні і негативні. Гуманістична сутність нової системи оцінювання виявляється в тому, що оцінюється не дитина, а її діяльність, навчальні досягнення учня, враховується його індивідуальність.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Семещук Т.І. Оцінка навчальних досягнень учнів на основі. модальної логіки в середовищі fuzzy tech / Т.І.Семещук, С.М.Бабич // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. м. -Рівне, 28 берез. 2012 р. - Рівне : РВВ РДГУ, 2012. - С.
Ключові слова: оцінка досягнень учнів, fuzzy tech
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційних технологій та моделювання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Лист 2025 10:23
Останні зміни: 13 Лист 2025 10:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19225

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу