Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ

Ващишина А.В. та Полюхович Н.В. (2022) ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 10-13.

[img] Текст
Ващишина А.В., Полюхович Н.В..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Сьогодні особливої уваги потребує оновлення освітнього процесу через впровадження сучасних методів навчання, зокрема й використання елементів гейміфікації. У статі розкрито поняття гейміфікації, а також розглянуто найбільш поширені ігрові освітні платформи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ващишина А.В. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання / А.В.Ващишина ; наук. керівник Н.В.Полюхович // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. 1 листоп. 2022 р. - Рівне : РВВ РДГУ, 2022. - С. 10-13.
Ключові слова: гейміфікація, ігрофікація, освітня ігрова платформа
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 26 Лист 2025 11:22
Останні зміни: 26 Лист 2025 11:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19325

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу