Ващишина А.В. та Полюхович Н.В. (2022) ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 10-13.
|
Текст
Ващишина А.В., Полюхович Н.В..pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
Сьогодні особливої уваги потребує оновлення освітнього процесу через впровадження сучасних методів навчання, зокрема й використання елементів гейміфікації. У статі розкрито поняття гейміфікації, а також розглянуто найбільш поширені ігрові освітні платформи.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ващишина А.В. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання / А.В.Ващишина ; наук. керівник Н.В.Полюхович // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. 1 листоп. 2022 р. - Рівне : РВВ РДГУ, 2022. - С. 10-13. |
| Ключові слова: | гейміфікація, ігрофікація, освітня ігрова платформа |
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
| Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 26 Лист 2025 11:22 |
| Останні зміни: | 26 Лист 2025 11:22 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19325 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



