Майстрович Н. та Шостак О.О. (2025) ЗНАЧЕННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙМАННЯ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 115-117.
|
Текст
Майстрович Н._Шостак О._ЗНАЧЕННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНОГО СПРИЙМАННЯ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФФНМ.pdf Завантажити (762kB) |
Анотація
Фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення (ФФНМ) – одне з найпоширеніших мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку, що ускладнює засвоєння навчальної програми, негативно впливає на розвиток читання й письма, формування мовленнєвої компетентності та комунікативних умінь. Тому корекція ФФНМ набуває особливої актуальності на початковому етапі шкільного навчання, коли відбувається активне становлення мовлення й письма.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Майсторвич Н. Значення музикотерапії для розвитку фонематичного сприймання в дітей молодшого шкільного віку / Н.Майстрович О.Шостак // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті проф. Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне, 2025. - С. 115-117. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | музикотерапія, діти молодшого шкільного віку ФФНМ |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 06 Груд 2025 21:05 |
| Останні зміни: | 06 Груд 2025 21:05 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19418 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



