Шостак О.О. та Абрамчук О.Ю. (2025) ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ. Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації, 2025. с. 188-192.
|
Текст
Шостак О.О._Абрамчук О.О._Ігри драматизації як засіб розвитку виразності мовлення в дошкільників із дизартрією.pdf Завантажити (436kB) |
Офіційний посилання: https://doi.org/10.36059/978-966-397-553-5-45
Анотація
Мовлення – провідний засіб комунікації й соціалізації дитини. Його виразність забезпечує емоційність, образність та інтонаційну насиченість висловлювання. Проте в дітей дошкільного віку з дизартрією формування виразності мовлення ускладнене через порушення артикуляційної моторики, дихання, голосоутворення, темпу й ритму мовлення.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шостак О.О. Ігри-драматизації як засіб розвитку виразності мовлення в дошкільників із дизартрією / О.О.Шостак, О.Ю.Абрамчук // Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю, м. Ужгород, 23–24 жовт. 2025 р. - Львів – Торунь, 2025. - С. 188-192. |
| Ключові слова: | дошкільники із дизартією, ігри, мовлення |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 07 Груд 2025 21:13 |
| Останні зміни: | 07 Груд 2025 21:13 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19421 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



