Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ

Шостак О.О. та Абрамчук О.Ю. (2025) ІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ. Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації, 2025. с. 188-192.

[img] Текст
Шостак О.О._Абрамчук О.О._Ігри драматизації як засіб розвитку виразності мовлення в дошкільників із дизартрією.pdf

Завантажити (436kB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.36059/978-966-397-553-5-45

Анотація

Мовлення – провідний засіб комунікації й соціалізації дитини. Його виразність забезпечує емоційність, образність та інтонаційну насиченість висловлювання. Проте в дітей дошкільного віку з дизартрією формування виразності мовлення ускладнене через порушення артикуляційної моторики, дихання, голосоутворення, темпу й ритму мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О.О. Ігри-драматизації як засіб розвитку виразності мовлення в дошкільників із дизартрією / О.О.Шостак, О.Ю.Абрамчук // Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю, м. Ужгород, 23–24 жовт. 2025 р. - Львів – Торунь, 2025. - С. 188-192.
Ключові слова: дошкільники із дизартією, ігри, мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 07 Груд 2025 21:13
Останні зміни: 07 Груд 2025 21:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19421

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу