Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ШЛЯХИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ

Шостак О.О. та Прит М.А. (2025) ШЛЯХИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації, 2025. с. 192-194.

[img] Текст
Шостак О.О._Прит М.А._Шляхи корекції дислалії в учнів початкових класів засобами логоритміки.pdf

Завантажити (426kB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.36059/978-966-397-553-5-46

Анотація

Питання застосування логоритміки в корекції дислалії на сучасному етапі здобуло надзвичайну актуальність, адже логопедична ритміка поєднує мовленнєві вправи з рухом і музикою, створюючи природні умови для розвитку правильної звуковимови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О.О. Шляхи дислалії в учнів початкових класів засобами логоритміки / О.О.Шостак, М.А.Прит // Спеціальна та інклюзивна освіта в сучасному вимірі։ досвід та інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю, м. Ужгород, 23–24 жовт. 2025 р. - Львів – Торунь, 2025. - С. 192=194.
Ключові слова: дислалія, учні початкових класів, логоритміка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 07 Груд 2025 21:26
Останні зміни: 07 Груд 2025 21:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19422

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу