Сілкова Г.В. та Козел Б. (2025) АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНИЙ ФЕНОМЕН У КОНТЕКСТІ СПРИЙНЯТТЯ ПУБЛІЧНИМИ УПРАВЛІНЦЯМИ В УКРАЇНІ. Філологічна освіта: теорія, методика, практика, 2025. с. 9-12.
|
Текст
Сілкова Галина, Козел Богдан.pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті здійснено аналіз ролі й місця англійської мови як інструменту міжнародної взаємодії, та її впливу у сфері публічного управління в Україні. Автори намагаються з’ясувати, як публічні управлінці, державні службовці та інші посадові особи в Україні сприймають англійську мову у контексті глобалізації, євроінтеграції та міжнародних взаємин. Особливу увагу сфокусовано на нормативних документах у контексті державної мовної політики в Україні, і окрему увагу - на порівнянні мовної політики з іншими країнами. Простежується, що український соціум поки що відстає від європейських країн у плані англомовної компетентності. У цій статті увагу приділено і вивченню мотивації, викликів та перспектив використання англійської мови у професійній діяльності публічних управлінців, а також їхнього значення для зміцнення міжнародного іміджу України. Стаття також висвітлює культурні аспекти впливу англійської мови на українське суспільство. Автори аналізують приклади курсів підвищення кваліфікації серед управлінських кадрів, підкреслюючи їхнє значення для розширення можливостей співпраці українських працівників у царині державного сектору на глобальному рівні. Частково порушено питання мовної політики в Україні та її впливу на формування мовної компетентності серед управлінців. Автори підкреслюють важливість професійного розвитку та безперервного навчання, включаючи курси і міжнародні стажування. Дослідження висвітлює соціальні та психологічні аспекти опанування англійської мови, зокрема, наукова розвідка включає опитування публічних управлінців, державних службовців та посадових осіб, яке виявляє основні виклики та потреби у процесі вивчення англійської мови. У завершальній частині дослідження містяться пропозиції щодо вдосконалення державної мовної політики в Україні, зокрема, шляхом употужнення стимулів в опануванні англійської мови публічними управлінцями. Насамкінець, на основі аналізу всіх попередніх даних, сформульовано висновок щодо сприйняття англійської мови публічними службовцями в Україні у геополітичному вимірі, себто її місце та роль в Україні як чинника євроінтеграційних і глобалізаційних процесів.
The article analyzes the role and place of the English language as a tool of international interaction and its influence in the field of public administration in Ukraine. The authors try to find out how public managers, civil servants and other officials in Ukraine perceive the English language in the context of globalization, European integration and international relations. Special attention is focused on legislative and regulatory documents in the context of the state language policy in Ukraine, and attention is paid to the comparison of the language policy of Ukraine with other countries with the same geopolitical conditions. It can be seen that Ukrainian society still lags behind European countries in terms of English language competence. In this article, attention is also paid to the study of the motivation, challenges and prospects of using the English language in the professional activities of public managers, as well as its importance for strengthening the international image of Ukraine. The article also highlights the cultural aspects of the impact of the English language on Ukrainian society. The authors analyze examples of advanced training courses among managerial personnel, emphasizing their importance for expanding the opportunities for cooperation of Ukrainian employees in the field of the public sector at the global level. The issue of language policy in Ukraine and its influence on the formation of language competence among managers is partially raised. The authors emphasize the importance of professional development and continuous learning, including courses and international internships. The study highlights the social and psychological aspects of learning English, in particular, scientific research includes a survey of public managers, civil servants and officials, which reveals the main challenges and needs in the process of learning English. The final part of the study contains proposals for improving the state language policy in Ukraine, in particular by integrating modern incentives in the acquisition of English by public managers. Finally, based on the analysis of all previous data, a conclusion is formulated regarding the perception of the English language by public servants in Ukraine in the geopolitical dimension, that is, its place and role in Ukraine as a factor in European integration and globalization processes.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілкова Г. В. Англійська мова як геополітичний феномен у контексті сприйняття публічними управлінцями в Україні / Г. В. Сілкова, Б. Козел // Філологічна освіта: теорія, методика, практика : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 9-12. |
| Ключові слова: | англійська мова, мовна політика, публічне управління, євроінтеграція, глобалізація; the English language, language policy, public management, the European integration, globalization |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
| Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
| Дата внесення: | 17 Груд 2025 12:17 |
| Останні зміни: | 17 Груд 2025 12:22 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19493 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



