Лісова С.В. та Дупак Н.В. (2025) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2025: Вип. 21. с. 32-41. ISSN 2411-4553
|
Текст
С.Лісова, Н.Дупак.pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
У статті досліджено особливості впровадження моделі змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Проаналізовано поняття «дистанційна освіта», «дистанційне навчання», «змішане навчання». Визначено, що змішане навчання - це цілеспрямований процес взаємодії суб’єктів навчання, у якому поєднані традиційна та дистанційна форми навчання, що може відбуватися в аудиторії та поза її межами, у синхронному та асинхронному режимах та базуватися на широкому використанні ІКТ. Здійснено порівняльний аналіз синхронного та асинхронного формату в контексті змішаного навчання та визначено особливості кожного формату. Підкреслено, що синхронний формат передбачає миттєвий зворотний зв’язок здобувачів освіти з педагогом; організацію групових активностей; розвиток навичок комунікації та колаборації; мотивацію до навчання в процесі спілкування. Зазначено, що асинхронний формат характеризується гнучкістю графіка; можливістю опановувати навчальний матеріал у комфортному темпі; доступністю навчальних матеріалів у зручний для здобувача час; розвитком навичок самоорганізації та уміння вчитися. Охарактеризовано платформу (систему) змішаного навчання Moodle. Зосереджено увагу на перевагах змішаного навчання для здобувачів вищої освіти. Доведено, що підвищення якісних показників навчання у процесі застосування моделі змішаного навчання під час професійної підготовки майбутніх учителів технологій ЗВО порівняно дистанційною і очною формами.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лісова С.В. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів технологій у процесі застосування моделі змішаного навчання в системі вищої освіти / С.В.Лісова, Н.В.Дупак // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - 2025. - Вип.21. - С. 32-41. DOI: 10.35619/iiu.v1i21.666 |
| Ключові слова: | здобувачі освіти, дистанційне навчання, змішане навчання (blended learning), інформаційно-комунікаційні технології, педагогічні умови, вчитель технологій, платформа Moodle |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 17 Груд 2025 19:45 |
| Останні зміни: | 17 Груд 2025 19:45 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19499 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



