Бондарчук І. та Джеджера К.В. (2025) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 23-25.
|
Текст
Бондарчук І., Джеджера К..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Констатований педагогічний потенціал гри перетворює її на один з найефективніших засобів комунікативно-мовленнєвого розвитку й формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондарчук І. Ігрова діяльність як засіб формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом / І.Бондарчук, К.Джеджера // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 23-25. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | діти з аутизмом |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 17 Груд 2025 20:49 |
| Останні зміни: | 17 Груд 2025 21:04 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19503 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



