Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ

Бондарчук І. та Джеджера К.В. (2025) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 23-25.

[img] Текст
Бондарчук І., Джеджера К..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Констатований педагогічний потенціал гри перетворює її на один з найефективніших засобів комунікативно-мовленнєвого розвитку й формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бондарчук І. Ігрова діяльність як засіб формування комунікативної компетентності дітей з аутизмом / І.Бондарчук, К.Джеджера // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 23-25. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: діти з аутизмом
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Груд 2025 20:49
Останні зміни: 17 Груд 2025 21:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19503

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу