Бриж В. та Дичківська І.М. (2025) ЗНАЧЕННЯ ІГОР-ДРАМАТИЗАЦІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 25-29.
|
Текст
Бриж В., Дичківська І..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Гра-драматизація – це один із основних засобів у розвитку виразності мовлення дітей із дизартрією. Гра дозволяє дитині відчути всю красу рідної мови, при цьому збагачуючи різноманітністю власне мовлення.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бриж В. Значення ігор-драматизацій для розвитку виразності мовлення у дошкільників із дизартрією / В.Бриж, І.Дичківська // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 25-29. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | дошкільники із дизартрією |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 17 Груд 2025 21:24 |
| Останні зміни: | 17 Груд 2025 21:24 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19506 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



