Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗНАЧЕННЯ ІГОР-ДРАМАТИЗАЦІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ

Бриж В. та Дичківська І.М. (2025) ЗНАЧЕННЯ ІГОР-ДРАМАТИЗАЦІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 25-29.

[img] Текст
Бриж В., Дичківська І..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Гра-драматизація – це один із основних засобів у розвитку виразності мовлення дітей із дизартрією. Гра дозволяє дитині відчути всю красу рідної мови, при цьому збагачуючи різноманітністю власне мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бриж В. Значення ігор-драматизацій для розвитку виразності мовлення у дошкільників із дизартрією / В.Бриж, І.Дичківська // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 25-29. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: дошкільники із дизартрією
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Груд 2025 21:24
Останні зміни: 17 Груд 2025 21:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19506

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу