Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРИРОДНИЧІ ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ ТА КОГНІТИВНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Воробець Б. та Горопаха Н.М. (2025) ПРИРОДНИЧІ ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ ТА КОГНІТИВНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 43-44.

[img] Текст
Воробець Б., Горопаха Н..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

У сучасній системі спеціальної освіти особливо гостро постає питання розробки ефективних корекційно-розвивальних засобів для учнів молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. Діти з такими порушеннями часто мають знижену мовленнєву активність, обмежений словниковий запас, труднощі із зв’язним висловлюванням і недостатньо розвинену когнітивну активність.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Воробець Б. Природничі дидактичні ігри як засіб розвитку мовленнєвої та когнітивної активності молодших школярів із порушеннями мовлення / Б.Воробець, Н.Горопаха // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 43-44. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: дидактичні ігри, молодші школярі, порушення мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Груд 2025 22:20
Останні зміни: 17 Груд 2025 22:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19511

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу