Воробець Б. та Горопаха Н.М. (2025) ПРИРОДНИЧІ ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ ТА КОГНІТИВНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 43-44.
|
Текст
Воробець Б., Горопаха Н..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
У сучасній системі спеціальної освіти особливо гостро постає питання розробки ефективних корекційно-розвивальних засобів для учнів молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. Діти з такими порушеннями часто мають знижену мовленнєву активність, обмежений словниковий запас, труднощі із зв’язним висловлюванням і недостатньо розвинену когнітивну активність.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воробець Б. Природничі дидактичні ігри як засіб розвитку мовленнєвої та когнітивної активності молодших школярів із порушеннями мовлення / Б.Воробець, Н.Горопаха // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 43-44. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | дидактичні ігри, молодші школярі, порушення мовлення |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 17 Груд 2025 22:20 |
| Останні зміни: | 17 Груд 2025 22:20 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19511 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



