Гаєвська А.В. (2025) ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 49-51.
|
Текст
ГАЄВСЬКА А..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Розвиток мовлення дітей раннього віку – складний процес, дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, сприймати зверненне до неї мовлення, здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним. У роботі з розвитку мовлення з дітьми раннього віку, велику увагу необхідно приділяти розвитку функції дрібних м’язів рук. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування. Зв’язок рухів руки з мовленням було відзначено ще в 1928 році. Пізніше, на основі спеціально проведених досліджень було висунуто думку про те, що рухи пальців рук стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення дитини.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаєвська А. Пальчикова гімнастика як засіб розвитку мовлення дітей раннього віку / А.Гаєвська // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 49-51. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | пальчикова гімнастика, розвиток мовлення, діти раннього віку |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 18 Груд 2025 09:23 |
| Останні зміни: | 18 Груд 2025 09:23 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19518 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



