Марчук Г.В. (2025) РОЛЬ ПЕДАГОГА-ДОШКІЛЬНИКА У ПОБУДОВІ ТВОРЧОГО, ДРУЖНЬОГО ДО ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 126-127.
|
Текст
Марчук Г..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Розвиток дошкільної освіти є одним із пріоритетних напрямів державної освітньої політики в Україні. Уряд України здійснив важливі ініціативи щодо реформування дошкільної освіти, що знайшло відображення у Законі «Про дошкільну освіту» (2024 р.) та оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марчук Г. Роль педагога-дошкільника у побудові творчого, дружнього до дитини з особливими освітніми потребами середовища закладу дошкільної освіти / Г.Марчук // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 126-128. ISBN 978-617-8672-25-6 |
| Ключові слова: | педагог-дошкільника, дти з особливими освітніми потребами, заклад дошкільної освіти |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
| Дата внесення: | 19 Груд 2025 22:43 |
| Останні зміни: | 19 Груд 2025 22:43 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19564 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



