Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ПЕДАГОГА-ДОШКІЛЬНИКА У ПОБУДОВІ ТВОРЧОГО, ДРУЖНЬОГО ДО ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Марчук Г.В. (2025) РОЛЬ ПЕДАГОГА-ДОШКІЛЬНИКА У ПОБУДОВІ ТВОРЧОГО, ДРУЖНЬОГО ДО ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 126-127.

[img] Текст
Марчук Г..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Розвиток дошкільної освіти є одним із пріоритетних напрямів державної освітньої політики в Україні. Уряд України здійснив важливі ініціативи щодо реформування дошкільної освіти, що знайшло відображення у Законі «Про дошкільну освіту» (2024 р.) та оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марчук Г. Роль педагога-дошкільника у побудові творчого, дружнього до дитини з особливими освітніми потребами середовища закладу дошкільної освіти / Г.Марчук // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 126-128. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: педагог-дошкільника, дти з особливими освітніми потребами, заклад дошкільної освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Груд 2025 22:43
Останні зміни: 19 Груд 2025 22:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19564

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу