Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НЕЙРОІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСГРАФІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Мокрій Б. та Косарєва Г.М. (2025) НЕЙРОІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСГРАФІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2025. с. 134-136.

[img] Текст
Мокрій Б., Косарєва Г..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Корекція дисграфії у дітей молодшого шкільного віку є важливою складовою розвитку їх мовленнєвих і письмових навичок.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мокрій Б. Нейроігри як засіб корекції дисграфії у дітей молодшого шкільного віку / Б.Мокрій, Г.Косарєва // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали VІ Міжнарод. пед. читань пам’яті професора Тамари Поніманської та з нагоди 60-річчя каф. дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти, м. Рівне, 26-27 листоп., 2025 р. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 134-136. ISBN 978-617-8672-25-6
Ключові слова: Нейроігри, корекція дисграфії, діти молодшого шкільного віку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Груд 2025 23:22
Останні зміни: 19 Груд 2025 23:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19568

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу