Вавуліч В.А. (2019) КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 15-20.
|
Текст
Вавуліч В.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні основи використання елементів технології розвитку критичного мислення в початковій школі. Обґрунтовано педагогічні умови використання елементів технології розвитку критичного мислення в початковій школі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вавуліч В.А. Критичне мислення учнів початкової школи / В.А.Вавуліч // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф. (м. Рівне, 27 листоп. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 15-20. |
Ключові слова: | технологія, мислення, критичне мислення, фаза виклику, фаза рефлексії, фаза реалізації змісту, М.Кларін, Д.Халперн, виклик, рефлексія, технологія розвитку, завдання-пастки, стадія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Груд 2020 07:14 |
Останні зміни: | 10 Груд 2020 07:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2144 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |