Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Вавуліч В.А. (2019) КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 15-20.

[img]
Перегляд
Текст
Вавуліч В.А..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні основи використання елементів технології розвитку критичного мислення в початковій школі. Обґрунтовано педагогічні умови використання елементів технології розвитку критичного мислення в початковій школі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вавуліч В.А. Критичне мислення учнів початкової школи / В.А.Вавуліч // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф. (м. Рівне, 27 листоп. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 15-20.
Ключові слова: технологія, мислення, критичне мислення, фаза виклику, фаза рефлексії, фаза реалізації змісту, М.Кларін, Д.Халперн, виклик, рефлексія, технологія розвитку, завдання-пастки, стадія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Груд 2020 07:14
Останні зміни: 10 Груд 2020 07:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2144

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу