Руденко В.М. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА:КУЛЬТУРНО-ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 3-10.
|
Текст
Руденко В.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Концепції особистісно-орієнтованої освіти свідчать про повернення сучасного педагогічного мислення до гуманістичних ідей. На підставі єдності й відмінності понять "культура" (сфера вищих духовних помислів і дій) і "цивілізація" (соціальні і матеріальні форми буття) обґрунтовано критерії концептуалізації професійної освіти, визначено особливості параметрів проектування педагогічних систем. В культурно-цивілізаційному контексті зміст професійної світи містить предмети реального світу (природні, соціальні, технічні тощо); назви предметів і їх властивостей (як значення), а також назви відносини між предметами (як сенси); моделі предметів і їх відносин у свідомості (значення і сенси), обумовлені професійними і особистісними характеристиками фахівця.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко В.М. Особистісно-орієнтована професійна освіта: культурно-цивілізаційний контекст / В.М.Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 3-10. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтована освіта, культура, цивілізація, значення, сенс |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Груд 2020 07:15 |
Останні зміни: | 11 Груд 2020 07:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2155 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |