Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА:КУЛЬТУРНО-ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ КОНТЕКСТ

Руденко В.М. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА:КУЛЬТУРНО-ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 3-10.

[img]
Перегляд
Текст
Руденко В.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Концепції особистісно-орієнтованої освіти свідчать про повернення сучасного педагогічного мислення до гуманістичних ідей. На підставі єдності й відмінності понять "культура" (сфера вищих духовних помислів і дій) і "цивілізація" (соціальні і матеріальні форми буття) обґрунтовано критерії концептуалізації професійної освіти, визначено особливості параметрів проектування педагогічних систем. В культурно-цивілізаційному контексті зміст професійної світи містить предмети реального світу (природні, соціальні, технічні тощо); назви предметів і їх властивостей (як значення), а також назви відносини між предметами (як сенси); моделі предметів і їх відносин у свідомості (значення і сенси), обумовлені професійними і особистісними характеристиками фахівця.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Руденко В.М. Особистісно-орієнтована професійна освіта: культурно-цивілізаційний контекст / В.М.Руденко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 3-10.
Ключові слова: особистісно-орієнтована освіта, культура, цивілізація, значення, сенс
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Груд 2020 07:15
Останні зміни: 11 Груд 2020 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2155

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу