Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НЕВЕРБАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Романюк С.К. та Ковальчук Т.Г. (2012) НЕВЕРБАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 9-12.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К., Ковальчук Т.Г..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена дослідженню невербальних засобів у рекламному дискурсі, зокрема візуальної складової реклами, яка здійснює значний вплив на певний сегмент когнітивної сфери адресата. Розглядається взаємодія вербальних і зображальних засобів у рекламі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С.К. Невербальні компоненти в рекламному дискурсі / С.К.Романюк, Т.Г.Ковальчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. – Рівне, 2012. – С. 9-12.
Ключові слова: рекламний текст, креолізовані тексти, засоби семіотичної організації тексту, набірні засоби, зображальні засоби, логотип
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Груд 2020 08:04
Останні зміни: 11 Груд 2020 08:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2159

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу