Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Падалка О.І. (2015) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука і освіта, 2015 (9). с. 147-151. ISSN 2414-4665

[img]
Перегляд
Текст
О.Падалка Наука і освіта 2015.pdf

Завантажити (672kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, висвітлено особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вихователя виокремлено та описано пріоритетні цінності, майбутній вихователь.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Падалка О.І. Теоретичні засади формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу / О.І.Падалка // Наука і освіта. Педагогіка : наук.-практ. журн. Південноукр. нац. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - 2015. - №9. - С. 147-151.
Ключові слова: цінності, пріоритетні педагогічні цінності, майбутній вихователь
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Груд 2020 07:24
Останні зміни: 16 Груд 2020 07:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2185

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу