Шадюк (Падалка) О.І. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2017 (Вип.22): Ч.2. с. 200-204.
|
Текст
О.Падалка Педагогічна освіта. Теорія і практика 2017.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійної діяльності, обгрунтовано необхідність формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки фахівця дошкільної освіти, висвітлено особливості виявлення та формування мотиваційного компонента пріоритетних педагогічних цінностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Падалка О. Мотиваційний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів / О.Падалка // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І.Огієнка ; Ін-т пед. НАПН України. - 2017. - Вип. 22. - ч. 2. - С. 200-204. |
Ключові слова: | мотивація, цінності, пріоритетні педагогічні цінності, майбутній вихователь, професійна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Груд 2020 08:55 |
Останні зміни: | 09 Жов 2024 07:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2197 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |