Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Павелків К.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 69-73.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз наукових досліджень, присвячених проблемі підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійно-педагогічної діяльності. Розкрито структуру та функції педагогічної діяльності, виділено її основні компоненти. Визначено особливості підготовки та ознаки готовності студентів до педагогічної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до професійно-педагогічної діяльності: теоретичний аспект / К.М.Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 69-73.
Ключові слова: професійно-педагогічна діяльність, педагогічні уміння, компетентність, готовність до професійно-педагогічної діяльності, підготовка майбутніх учителів іноземної мови
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Груд 2020 09:19
Останні зміни: 16 Груд 2020 09:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2200

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу