Павелків К.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 69-73.
|
Текст
Павелків К.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлено теоретичний аналіз наукових досліджень, присвячених проблемі підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійно-педагогічної діяльності. Розкрито структуру та функції педагогічної діяльності, виділено її основні компоненти. Визначено особливості підготовки та ознаки готовності студентів до педагогічної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до професійно-педагогічної діяльності: теоретичний аспект / К.М.Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 69-73. |
Ключові слова: | професійно-педагогічна діяльність, педагогічні уміння, компетентність, готовність до професійно-педагогічної діяльності, підготовка майбутніх учителів іноземної мови |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Груд 2020 09:19 |
Останні зміни: | 16 Груд 2020 09:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2200 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |