Шадюк (Падалка) О.І. (2019) АКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): (87). с. 106-116. ISSN 2312-5993
|
Текст
О.Шадюк Педагогічні науки. теорія, історія, інноваційні технології, 2019.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Сучасні тенденції реформування вищої освіти передбачають підготовку конкурентоспроможних майбутніх педагогів, які, зважаючи на нові орієнтири освіти, зможуть працювати в інклюзивних групах. Професійна підготовка майбутніх педагогів до інклюзивної освіти передбачає формування системи ціннісних орієнтацій. У статті обґрунтовується необхідність аксіологічного орієнтира в підготовці майбутніх педагогів інклюзивних груп для їх професійного вдосконалення. Необхідність формування цінностей у студентів педагогічних закладів вищої освіти зумовлена зростаючими вимогами до рівня загальнокультурної, спеціальної та педагогічної підготовки випускників. У процесі педагогічного експерименту перевірено ефективність таких форм роботи зі студентами, як тренінгові вправи, лекції, гурток, педагогічна практика. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів досліджуваної проблеми.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шадюк О. Аксіологічні особливості підготовки майбутнього педагога до інклюзивної освіти / О.Шадюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 3 (87). – С. 106–116. |
Ключові слова: | аксіологія, інклюзія, інклюзивна освіта, цінності, ціннісні орієнтації, майбутній педагог, професійна підготовка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Груд 2020 09:20 |
Останні зміни: | 09 Жов 2024 09:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2201 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |