Янцур М.С. (2016) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ У РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ СВІТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 134-141.
|
Текст
Янцур М.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються зміст та функції діяльності педагогів при здійсненні професійної орієнтації учнів загальноосвітніх навчальних закладів в окремих розвинутих країнах. Також розкриваються питання становлення і змісту профорієнтаційної підготовки педагогів в цих країнах, виходячи з особливостей їх роботи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур М.С. Профорієнтаційна підготовка педагогів у розвинутих країнах світу / М.С.Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 134-141. |
Ключові слова: | професійна орієнтація, профорієнтаційна підготовка педагогів, профорієнтаційні функції, розвинуті країни, вчитель-профорієнтатор, профконсультант |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Груд 2020 09:50 |
Останні зміни: | 17 Груд 2020 09:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2226 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |