Войтко А.І. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ З УЧНЯМИ 8-9-х КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 145-148.
|
Текст
Войтко А.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
На основі аналізу структури та змісту професійної проби обґрунтовано особливості підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до проведення всіх етапів профпроби за технічним, ситуативним і функційним напрямами на трьох рівнях.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Войтко А.І. Особливості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій до проведення професійних проб з учнями 8-9-х класів // А.І.Войтко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 145-148. |
Ключові слова: | професійна проба, учитель трудового навчання і технологій, освітня галузь «Технологія», основна школа, трудове навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра технологічної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Груд 2020 10:31 |
Останні зміни: | 17 Груд 2020 10:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2228 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |