Федорова Н.В. (2017) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Нова педагогічна думка, 2017 (№4): (92). с. 50-53. ISSN 2520-6427
|
Текст
Федорова_Н_діагностика_сформованості.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються концептуальні засади формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки. Концепція формування гуманістичної педагогічної позиції базується на гуманістичній парадигмі освіти як суб’єкт-суб’єктній взаємодії викладачів і студентів. Розкривається значення формування гуманістичної педагогічної позиції логопеда. Гуманістична педагогічна професійна позиція майбутнього логопеда розглядається як установка на особистість дитини, її розуміння і прийняття, а також здатність здійснювати різні види міжсуб’єктної взаємодії. Визначаються компоненти та критерії гуманістичної педагогічної позиції майбутнього логопеда та рівні її сформованості у студентів.
This article analyzes the conceptual bases of the formation of the future speech therapists’ humanistic pedagogical position during their professional training. The concept of the humanistic pedagogical position is based on the humanistic paradigm of pedagogic as a subject-subjective interaction between a teacher and a child. The meaning of formation of the speech therapist’s humanistic pedagogical position is revealed. Humanistic pedagogical position of a speech therapist is being considered as setting on personality of a child, his/her understanding and acceptance of the ability to perform various types of interaction. The components and criteria of the humanistic pedagogical position of the future speech therapist, as well as the levels of its formation in students, are determined.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Федорова Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н.Федорова // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн. - 2017. - №4 (92). - С. 50-53. |
Ключові слова: | гуманістична педагогічна позиція логопеда, професійна позиція, професіограма логопеда, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійна підготовка, humanistic pedagogical position, professional position, humanistic education, subject-subjective interaction, professiogram speech therapist, professional training |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Груд 2020 17:36 |
Останні зміни: | 18 Груд 2020 17:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2235 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |