Пустовіт Г.П. та Зиль І. (2019) КРАЄЗНАВЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 72-81.
|
Текст
Зиль Іван, Пустовіт Григорій.pdf - Опублікована Версія Завантажити (306kB) | Перегляд |
Анотація
У статті виокремлено й схарактеризовано сутнісні ознаки формування краєзнавчої компетентності вчителів географії в інноваційному розвитку шкільної освіти, особливості і, головне, можливості формування досліджуваного феномена та його вплив на розвиток і саморозвиток вчителя. Актуалізовано, що саме краєзнавча компетентність вчителя географії передбачає володіння глибокими знаннями з конкретної галузі професійної діяльності (у нашому трактуванні з організації і здійснення суто краєзнавчої роботи дітей та учнівської молоді), сформовану стійку мотиваційно-емоційну установку на досягнення високого результату власної професійної діяльності, на розвиток здібностей, особистісних якостей, творчого ставлення до навчання зростаючої особистості. Тому краєзнавчу компетентність учителів географії визначено й обґрунтовано як багатофакторну особистісну якість, у структурі якої усталеними є такі компетенції: мотиваційна; емоційно-ціннісна; активно-пізнавальна; предметно- професійна; саморозвитку; дослідницька. Розкрито й схарактеризовано ознаки самостійності вчителя географії у розвитку своїх професійних знань, умінь і навичок з організації і здійснення краєзнавчої роботи дітей та учнівської молоді у школі. Враховуючи сутність і специфіку організації і здійснення вчителем географії навчально-пізнавальної, пошуково-експериментальної і дослідницької діяльності краєзнавчого спрямування та конкретної суспільно корисної, масової чи природоохоронної роботи учнів, визначено рівні її здійснення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пустовіт Г. КРАЄЗНАВЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ / Г.Пустовіт, І.Зиль // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 9. - С. 72-81. |
Ключові слова: | краєзнавча компетентність, компетенції, вчитель географії, інноваційний розвиток освіти, краєзнавча робота, учень, освітньо-виховний процес, саморозвиток |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 08 Квіт 2020 10:53 |
Останні зміни: | 30 Жов 2024 08:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/23 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |