Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ

Бричок С.Б. (2013) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 43-46.

[img]
Перегляд
Текст
Бричок С.Б..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

В статті аналізується творчий потенціал особистості майбутнього педагога, специфіка його формування у процесі вузівського навчання, зокрема розкриваються особливості використання при цьому методів інтерактивного навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бричок С.Б. Інтерактивні методи формування творчого потенціалу особистості майбутнього педагога у процесі вузівського навчання / С.Б.Бричок // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 43-46.
Ключові слова: творчий потенціал, особистість, майбутній педагог, методи інтерактивного навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Груд 2020 06:49
Останні зміни: 28 Груд 2020 07:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2305

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу