Бричок С.Б. (2013) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 43-46.
|
Текст
Бричок С.Б..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
В статті аналізується творчий потенціал особистості майбутнього педагога, специфіка його формування у процесі вузівського навчання, зокрема розкриваються особливості використання при цьому методів інтерактивного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бричок С.Б. Інтерактивні методи формування творчого потенціалу особистості майбутнього педагога у процесі вузівського навчання / С.Б.Бричок // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2013. - Вип. 1. - С. 43-46. |
Ключові слова: | творчий потенціал, особистість, майбутній педагог, методи інтерактивного навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 28 Груд 2020 06:49 |
Останні зміни: | 28 Груд 2020 07:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2305 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |