Амінов Бахтієр та Карпухіна Т.О. (2019) СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І МЕТОДІВ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.2. с. 169-175. ISSN 2519-1942
|
Текст
Карпухіна Т..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Аналізуються особливості застосування інтерактивних методів навчання при викладанні дисципліни «Історія» у вищій школі. Розглядаються переваги та недоліки новітніх методик викладання, вимоги для їх реалізації, які ставляться перед студентами і викладачами. Розглянемо основні аспекти можливого застосування сучасних методик навчання в ВНЗ. Розглянемо інтерактивні методи навчання, які включають в себе: 1 – метод проблемного викладання, 2 – дискусії, 3 – кейс-стадії, 4 – роботу в групах, 5 – метод мозкового штурму, 6 – метод критичного мислення, 7 – вікторини, 8 – міні-дослідження, 9 – ділові ігри, рольові ігри, 10 – метод Insert – метод індивідуальних поміток, коли студенти пишуть 10 хвилинне ессе, 11 – метод бліц-опитування, 12 – метод анкетування або прийом «Бінго» та інші. Сучасний рівень шкільної освіти характеризується тим, що в межах класово-урочної системи широко застосовуються різні форми організації колективно пізнавальної діяльності, як фронтальні так і внутрішньокласові групові. Таким чином сама специфіка інтерактивних технологій і методів у викладанні історичних дисциплін заключається у використанні викладачем і учнями різних джерел інформації, які дозволяють отримати не тільки певну кількість знань, але і компетентності, навики, уміння в їх використанні. Кожен вид технологій, який застосовують в процесі навчання є важливим і доповнюючим один одного, тому ми можемо з впевнено говорити про важливість комплексного навчання у сучасних умовах освітнього процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Амінов Бахтієр. Специфіка застосування інтерактивних технологій і методів у викладанні історичних дисциплін / Бахтієр Амінов, Т.Карпухіна // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії : зб. наук. пр. РДГУ / [редкол.: Р.Постоловський, Л.Шелюк, В.Шеретюк та ін.]. - Рівне, 2019. - Вип. 31, Кн. 2. - С. 169-175. |
Ключові слова: | історія, інтерактивні технології, тип уроку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 9 Географія. Біографії. Історія > 93 Історія > 930 Історична наука. Допоміжні історичні дисципліни |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра історії України |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 04 Січ 2021 10:00 |
Останні зміни: | 04 Січ 2021 10:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2383 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |