Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І МЕТОДІВ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Амінов Бахтієр та Карпухіна Т.О. (2019) СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І МЕТОДІВ У ВИКЛАДАННІ ІСТОРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2019 (Вип.31): Кн.2. с. 169-175. ISSN 2519-1942

[img]
Перегляд
Текст
Карпухіна Т..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Аналізуються особливості застосування інтерактивних методів навчання при викладанні дисципліни «Історія» у вищій школі. Розглядаються переваги та недоліки новітніх методик викладання, вимоги для їх реалізації, які ставляться перед студентами і викладачами. Розглянемо основні аспекти можливого застосування сучасних методик навчання в ВНЗ. Розглянемо інтерактивні методи навчання, які включають в себе: 1 – метод проблемного викладання, 2 – дискусії, 3 – кейс-стадії, 4 – роботу в групах, 5 – метод мозкового штурму, 6 – метод критичного мислення, 7 – вікторини, 8 – міні-дослідження, 9 – ділові ігри, рольові ігри, 10 – метод Insert – метод індивідуальних поміток, коли студенти пишуть 10 хвилинне ессе, 11 – метод бліц-опитування, 12 – метод анкетування або прийом «Бінго» та інші. Сучасний рівень шкільної освіти характеризується тим, що в межах класово-урочної системи широко застосовуються різні форми організації колективно пізнавальної діяльності, як фронтальні так і внутрішньокласові групові. Таким чином сама специфіка інтерактивних технологій і методів у викладанні історичних дисциплін заключається у використанні викладачем і учнями різних джерел інформації, які дозволяють отримати не тільки певну кількість знань, але і компетентності, навики, уміння в їх використанні. Кожен вид технологій, який застосовують в процесі навчання є важливим і доповнюючим один одного, тому ми можемо з впевнено говорити про важливість комплексного навчання у сучасних умовах освітнього процесу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Амінов Бахтієр. Специфіка застосування інтерактивних технологій і методів у викладанні історичних дисциплін / Бахтієр Амінов, Т.Карпухіна // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії : зб. наук. пр. РДГУ / [редкол.: Р.Постоловський, Л.Шелюк, В.Шеретюк та ін.]. - Рівне, 2019. - Вип. 31, Кн. 2. - С. 169-175.
Ключові слова: історія, інтерактивні технології, тип уроку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
9 Географія. Біографії. Історія > 93 Історія > 930 Історична наука. Допоміжні історичні дисципліни
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра історії України
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 04 Січ 2021 10:00
Останні зміни: 04 Січ 2021 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2383

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу