Галайчук М.В. та Горопаха Н.М. (2017) ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 30-32.
|
Текст
Галайчук М.В., Горопаха Н.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Галайчук М.В. Проблемні ситуації як метод формування природничо-екологічної компетентності старших дошкільників / М.В.Галайчук, Н.М.Горопаха // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали X Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Рівне, 2017. – С. 30-32. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 06 Січ 2021 07:39 |
Останні зміни: | 06 Січ 2021 07:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2425 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |